Torsdag

Nu är jag hemma igen från stan. Jag Mötte upp Camilla på Schillerska där jag även träffade mina gamla klasskamrater. Saknar de goda gänget. Jag och Camilla tog oss ner till stan och mötte upp hennes vänner där vi satt och snackade ett tag sedan gick vi och satte oss på uteserveringen på SweetCB.  men min jävla yrsel kom tillbaka när vi satt där så jag fick bedra mig hemåt hatar att det blir så på fel tillfällen måste kolla upp det ordentligt.

jag har precis ätit min goda smoothie som består enbart av  frysta jordgubbar och en banan. Verkligen jätte gott.
Senare ikväll skall gamla gänget från högstadiet komma hem till mig på en fika det skall bli hur roligt som helst att träffa alla godingar.




smisk på de // Felicia ohlander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0