music

Jag drömmer om att bli berömd och stå på scenen och sjunga med coola scenkläder och en massa publik som älskar det jag gör. Jag har alltid älskat att sjunga enda sedan jag lärde mig att prata. Alltid har musiken varit det bästa som funnits för mig. Jag lyssnar ,sjunger,dansar och mår så jävla grymt av att ha på på högsta volymen. Jag skulle verkligen jobbat med musik. Det hade varit hur grymt som helst. jag kan vara på det deppigaste humöret men så får jag på lite musik och då känns allt genast bra igen!




Nu sitter jag och lyssnar på musik högt som bara den. Lady Gaga´s album är faktiskt grymt jag är halv sur men snart skall jag möta upp Anna och så skall vi hem till henne. Käka och sedan äta youghurt glass !

SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0