FOTBOLL

Jag är sämst på att lägga upp mina dagar. Idag hade vi fotbollstunering med skolan. Vi var i lisebergshallen där det var tunering mellan 4 lag. Alla var som galna och stod och skrek,hoppade och hejjade. Det var en väldigt amerikansk stämning med maskottar,dance crew och en massa annat. Men det var faktiskt ganska roligt att se på.

Jag förstår verkligen inte hur jag tänker. Helt seriöst jag kom hem för någon timma sedan lagade mat och tittade på The hills. Jag har prov i morgon som jag verkligen behöver plugga på men jag sitter endå vid datorn eller tvn min motivation är minus noll när det gäller skola. Nej jag måste skärpa mig ! Måste gå och plugga lite och sen skall jag träffa min älskling!




smisk på de // Felicia ohlander


Kommentarer
Postat av: Dolly

hej=)

2009-04-24 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0