DEPP



Det är inte sant hur deppigt det är att det är måndag idag sista dagen på lovet,  innan skolan börjar igen. Jag tycker de är jätte deppigt. Jag har verkligen haft ett skönt lov. Det har varit riktigt skönt!
Jag hade gärna haft flera veckors lov till. Det är så tråkigt att komma tillbaka till skolan. Ingenting där får mig att vilja gå dit. jag hatar verkligen det. Det är synd att det känns så, för så skall det inte kännas när det är där jag spenderar min tid på dagarna för det mesta.

Wellwell, jag får väl bita ihop vad annars skall man göra?
Nu snart skall jag och Min familj åka hem till Farmor och äta middag. Det kommer att bli en jätte god middag!
ha en fortsatt trevlig kväll.




SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0