Vit jul i Stockholm

Godmorgon , jag kan börja med att säga att jag mår mycket bättre idag !
Det är jag verkligen jätte glad för. Igår var det julafton och jag var jätte sjuk , jag hade hög feber och låg i sängen hela förmiddagen. Jag fick vara osminkad hela julafton iår och ha på mig pjamas fruktansvärt. Jag visste att jag skulle bli frisk dagen efter julafton så typiskt. Men jaja jag fick massor med fina paket och blev bättre igår kväll , och nu har jag ingen feber och mår bättre.

Familjen och släkten skall gå ut på en lång promenad i den vita skogen som vi har här i Stockholm det är jätte fint. Det är inte jätte mycket snö men det är 5 minus och frost över träden och marken. Jag vill också hänga med på en lång promenad men jag får stanna hemma här i huset eftersom jag varit sjuk.

Jag har inte hunnit ta så många bilder ännu , men jag skall ta massor med fina bilder senare. Jag lägger upp dom när jag kommer hem till Göteborg


TILL ANNA MÅSTE JAG SÄGA ATT DET VAR VERKLIGEN  ETT FINT INLÄGG DU SKREV TILL MIG ÄLSKAR DIG OCKSÅ GUMMAN, SES NÄR JAG  KOMMER HEM! ♥

SMISK PÅ DE / FELICIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0