Tomhet

Det är som ett röksug sveper runt inne i mig. Det bara strömmar runt inuti i mig , det är hemskt en tom känsla som jag inte kan göra någonting åt. Den kommer och går hela tiden fram och tillbaka ibland blir det jobbigare än vanligt. Det är alltså inte riktigt röksug jag har för att jag inte röker utan ifrån att jag saknar att ha honom här vid mig. Det känns konstigt för vi snackade ju trots allt varje dag innan , så det känns väldigt ensamt.

Det jobbigaste är när jag är hemma och inte hittar på saker då är det honom jag tänkter på hela tiden. Men när man hittar på saker får man tiden att gå och man har andra saker just  för tillfället att tänka på. Men sedan lika snabbt kommer tanken tillbaka där det slår mig att  jag precis förlorat min Bästa vän och även min pojkvän det känns verkligen. ..



SMISK PÅ DE // FELICIA

Kommentarer
Postat av: anna

It will be alright hun. <3

2008-12-22 @ 15:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0