Tidig kväll

Hej, nu har jag kommit hem ifrån partajandet. Det blev en tidigt kväll för min del. Ni kanske tycker det låter tråkigt , men ingen idé att vara kvar på  festen när man inte tyckte det var så roligt. Vi började hemma hos sofia och käkade lite sedan drog vi på en annan fest i kullavik i ett jätte stort fint hus. Det hade jag verkligen inte tackat nej till . Det var massor med människor där och jag och johanna kände inte någon alls , så det var lite tråkigt. Visst är det roligt att träffa nytt folk också men nej , inte dom människorna där kanske.

Well well , jag deppar inte för det. NYÅR snart ! ♥
bilder kommer imorgon..

imorgon har jag mycket att utgöra , jag skall till apoteket,doktorn,sola,träna,planera med Girlsen.

SMISK PÅ DE // FELICIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0