SLUT PÅ MISSHANDEL

Nu är jag riktigt  förbannad på alla idioter där ute till killar som misshandlar sina tjejer!
Alltså på mindre än en vecka har jag och Anna sett två tjejer som blivigt misshandlade av sina pojkvänner. Det är absolut inte OKEJ! .  Herromdagen gick jag och Anna hem från solariet och vid en port som vi gick förbi ute stod en kille och slog sin tjej som grät och skrek åt honom att han skulle försvinna ifrån henne. han slog henne över ansiktet och knuffade på henne..  Sedan IDAG nu alldeles nyss var vi ute på promenad Jag,Anna,johanna och Amina då vi gick förbi ett hus område där vi såg in i genom ett fönster på övervåningen att killen slog ner sin tjej?! vad fan är det liksom hon låg ner och han sparkade och kastade runt henne som en vante. paret kan inte varit äldre än 17-18 år . jag blir så ARG!


det är hemskt att tjejer blir så rädda och kvävda av sina killar så att dom tillslut oftast lägger skulden på sig själva. Dom tror tillslut att det var deras fel från början. Kanske för att jag retade upp honom eller för att jag varit tyken och dum. Det var ju bara en gång han slog mig jag ger honom fler chanser. För jag älskar ju honom så mycket.

MEN DET ÄR INTE OKEJ ATT FÅ ETT ÄNDA SLAG AV SIN POJKVÄN. EFTER ETT SLAG ÄR DET KÖRT HUR MYCKET MAN ÄN ÄLSKAR HONOM SÅ HAR HAN INGEN RESPEKT FÖR DIG.

/// FELICIAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Anders

Härlig stavning

2008-12-02 @ 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0