SJUK

Okej , hej på er alla ! ändrade planer jag tog med mig datorn sådan nörd som jag är . Jag har åkt bil hela dagen och frysigt som ett djur usch så hemskt. Men inte nog med det jag har gått och blivigt SJUK. Jätte roligt verkligen nu när jag sett fram i mot att åka till stockholm och fira julen här med släkten. Då går jag och blir sjuk jag har aldrig turen med mig så är det bara. jag sitter här med en filt runt mig och fryser , jag har fått feber. JAG VILL INGET MER ÄN ATT BLI FRISK .


Jag kan bli sjuk vilken dag som helst , men inte nu under julen ?
Och hur ofta åker jag upp till stockholm en gång i halvåret. Nej det här var riktigt nerstämmande. På allting glömmde vi ALLA Mammas julklappar hemma.


SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer
Postat av: anna

Nej vilken otur! På allt! Men du kommer säkert få en bra jul ändå gumman! SOV, SOV, SOV & VATTEN, VATTEN, VATTEN! Lägg till några ipren också! :) Love u

2008-12-23 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0