kvälls babbel

Håller med Anna med komentarerna , det är ju trots allt en del som läser bloggen vilket vi är tacksamma för. Men släng in en komentar också.  Jag käkade middag nyss vilket var väldigt gott för magen min.  Fick laga mig lite mat när jag kom hem från fikan som vi var på , jag lagade mig wookade grönsaker med kyckling filé mumma.

Imorgon börjar jag klockan 1 , Jag skall inte klaga på mitt schema !
imorgon blir det förmodligen en fika med Fanny också , det ser jag fram imot. Jag har inte träffat henne på ett halv år och innan det umgicks vi inte alls mycket. Jag och Fanny har varit väldigt nära vänner hela uppväxten så det saknar man lite. Man har ju mycket roliga minnen tillsammans som man kan skratta åt. Så det skall bli kul att träffas och snacka om inget och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0