JULREAN 2009

Någon mer som var ute i julrushen idag som tyckte att allt var en flopp? Eller så kanske det är mig det är fel på... Jag kom hem med 2 saker, 2 SAKER! För en ynka peng.

Nej hade hoppats på med "wow, va snygg" eller "wow, vad billig". Men inget sådant för min del.
Ena saken var en klänning från Rut m.fl:
(Jag har inte bestämt mig ännu om jag skall ha den på nyår eller ej)

Andra saken var en ljus beige/rosa t-shirt från Monki med en annorlunda design:
  Den går ner på sidorna som ni ser.

Ikväll skall jag sova hos min syster för jag skall upp och passa Lucas tidigt imorgon på grund av att både Camilla och Jörgen skall jobba.

Hoppas på att hinna förbi Felicia en snabbis innan också.
SMISK PÅ DE! / ANNA
 

Kommentarer
Postat av: camilla

hade du de röda diademet på dig på stan idag? isf såg jag dig, var bara något meter ifrån. haha men vafan! du såg annorlunda ut idaf isf, för jag kunde verkligen inte se om de var du eller någon som var väldigt lik dig. haha därför bestämde jag mig för att inte hälsa, för tänk om de inte hade varit du? då hade de blivit pinsamt...

2008-12-26 @ 16:47:44
URL: http://camillarudholm.blogg.se/
Postat av: camilla

klänningen var jättefin föresten

2008-12-26 @ 19:26:10
URL: http://camillarudholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0