INTE 100 %



Japp, jag är inte 100 %! Fuck, fuck, fuck... Vill inte vara sjuk nu till nyår, vill inte vara sjuk över huvudtaget. Jag kan lova er, att om jag är sjuk på nyår, då, då kommer det att komma tårar! Vem fan vill vara sjuk då egentligen - not me!

Så nu sitter jag här, skulle jobbat idag mellan 12 - 16, men gick hem runt halv 4 för att jag inte kände mig så bra. Men jag har faktist känt mig lite piggare sedan jag fick i mig lite mat och varvat ner från stressen på jobbet. Blev erbjuden att jobba imorn men känner att jag hellre är hemma och blir frisk. Låter inte det bättre?

Och nu sitter jag bara och skriver en massa strunt på grund av att jag är uttråkad! Men hoppas ni inte blir det... Så, nu skall jag vara tyst efter jag har skrivit "smisk på de/ anna".

SMISK PÅ DE! / ANNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskling, ses vi inte i morgon då?

2008-12-28 @ 22:02:32
URL: http://julyeleventh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0