I try ..

Nu sitter jag här klockan är strax över 12 , Anna och Fanny gick precis hemifrån mig. Vi har haft en såkallad Chill Fredag med bara massa prat och skratt . Det var jätte härligt att ha en sådan dag som jag haft idag efter allt som hänt. Då behöver man sådana här dagar inte några party dagar mitt i allt. 

Imorgon är det lördag och 4 dagar innan julafton helt sjukt. imorgon har jag så mycket jag vill hinna med att göra men hälften kommer säkert att bli gjort. Jag vill ut och springa på morgonen först sedan vill jag handla  dom sista julklapparna och så vill jag hinna åka till stallet och på kvällen skall de styras upp ett litet krök. Jag som precis skrev att jag inte är så sugen på det efter allt som hänt med victor och det. Men jag kan alltid vara med och ha lite trevligt. Jag hör av mig mer imorgon så får vi se vad jag har hunnit med. Godnatt på er. ♥ 

En bild från i sommras på Golfklubben ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0