HEKTISK DAG - SOM SATAN!

Ja, som sagt jobbade jag idag 13.00 - 18.00. Alltid gott med pengar eller hur? Idag var jag en "lagerråtta", var nere i lagret hela dagen och fixade. Ganska härligt ändå så jag slapp alla stressade människor nu inför julen. Vem är inte stressad egentligen?

Åka hem fort som fan, springa hem från hållplatsen, ringa runt för att hitta ett ATG-ombud som har öppet - thank god for axel dahlströms! Möta upp Johanna utanför affären, Felicias pengar har jag redan men Amina får jag inte tag i så jag lägger ut pengar åt henne så länge - nu är det fixat!

BILJETTERNA TILL BEYONCÉ ÄR UTHÄMTADE! KOMMER BLI EN OTROLIG KVÄLL PÅ MÅNGA SÄTT! VI 4 TJEJER - AMINA JOHANNA, FELICIA & ANNA.

SMISK PÅ DE! / ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0