HEJ ALLIHOPPA!

Tjofräs! Nu sitter vi i skolan, vi har info & layout men vi jobbar inte så mycket! Jag sitter här brevid Lina Ovdal, Anna och Felicia! Jag tänkte detta är mitt första blogginlägg så det kanske inte blir så bra som jag vill :) Detta är första dagen utan smink i skolan och jag känner mig sååå naken... Det känns så konstigt, alla killar tittar på mig. Jag vet inte om det är för att jag är snygg eller om jag ser förjävlig ut, eller mina tajta dolce & gabbana brallor köpta på Peters Dandy! (Lite smygreklam)

Tänkte gå dit efter skolan - hoppas ni gör detsamma!
Puss & Kram, skumtomte! / Oscar Ekgrund ´´


 


Kommentarer
Postat av: FELICIA

HAHA så bäst.

2008-12-11 @ 15:26:49
Postat av: Lina

haha, inget tvivel på att oscar e gay asså ;P haha

2008-12-11 @ 16:47:04
URL: http://linaovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0