godkväll

Godkväll goingar!  det ser ut som min familj får åka hem till göteborg redan imorgon. Min bror har blivigt sjuk nu med feber och allting som jag hade. Det är väl så himla typiskt när man åker bort blir så trött.. samtidigt blir det skönt att komma hem och sova i sin egna säng och göra allt man vill göra.

Nu sitter jag här i soffan på under våningen med kusinerna och brorsan. Propp mätt har ätit god mat våran ( norska tradition) och till efterätt käkade vi risalamalta ..nu ser vi på pirates of caribbean som går på tv ikväll. Jag är så trött idag så att mina ögonlock gör ont. Jag har inte sovit riktigt bra på 3 nätter nu pga att jag vaknat på nätterna av febern plus att man inte alltid sover bra borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0