GOD JUL!

Ja, julafton idag! mamma och robert är lika stressade så här hemma är det fullt upp! Släkten kommer vid 12-tiden för att äta jullunch här. Efter Kalle åker jag och robert till vår syster och firar jul med hennes släkt och med pappa :)

Men ville bara önska er en god jul och hoppas att ni får en bra dag! Skriver säkert ett inlägg ikväll när jag kommer hem från allt stoj!

GOD JUL! / ANNA

p.s någon som undrade vad jag jobbar med - någon gång då och då så hoppar jag in extra på Mexx eller Esprit (klädaffärer). Sommarjobbade där men nu blir det nästan inga tider.

Kommentarer
Postat av: camilla

god jul tjejer!

2008-12-24 @ 11:48:25
URL: http://camillarudholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0