Dream on

Skönt med sista lektionen nu innan lovet. Nu sitter jag här och snokar runt på olika sidor. Mitt humör , idag är väldigt svängigt upp och ner hela tiden. Well well , när jag kommer hem skall jag göra mig en kopp té och städa mitt rum. Sätta på bra musik och bara ha det mysigt för mig själv haha.

Föresten på tal om Drömmar det är en konstig sak igentligen. Vissa kommer inte alls ihåg vad dom drömmer på natten och vissa drömmer hela tiden drömmar som dom värken vill komma ihåg eller inte. Jag tycker att det är roligt att drömma ibland. Helt sjuka drömmar kan man ju ha haha. Det är konstigt att jag oftast drömmer helt sjuka sex drömmar som man ibland verkligen vill vakna ifrån och ibland bara ligga kvar och drömma hela dagarna om mohaha.

SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahha, därför du alltid sover så mtycket? ;) haha skoja

2008-12-18 @ 14:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0