BROKEN

Det är helt sjukt. Hur en människa som man älskar kan göra såhär som han gjode idag mot mig?
det känns inte verkligt , det känns inte som det är han som lämnade mig i ös regnet full av tårar och skakade i hela kroppen på grund av hur kall och blöt jag var. vi har varit med varandra från och till nu i snart 3 år. Och det slutade såhär.?

Jag träffade victor min dåvaranda pojkvän. Som ringde mig och frågade om vi skulle ses idag? jag hade frågat honom innan om han bara ville ses för att umgås , eller om han ville säga något speciellt. Då var hans svar att umgås. Men det blev något helt annat. Jag hade själv planerat att ha ett snack med honom angående vårat förhållande som inte sett så bra ut . Eftersom han inte behandlat mig som sin flickvän , inte velat ses mer en en gång i veckan och tagit mig i sista hand varje gång. Så vi möttes upp stod i regnet jag frågade honom ifall vi kunde gå hem till mig eller honom men han ville få det snabbt överstökat och svarade - nej men jag skall typ ut på krogen snart....  Där hade vi det igen !
Han skulle ut på krogen och ta mig i andra hand skita i mig totalt?!. Jag skakade på huvudet och sa jaha varför träffade du mig ens då? - för att jag vill säga en sak typ svarade han . Då sa jag jaha okej vi kanske har samma sak att säga till varandra...


Regnet började ösa ner och jag frös bara mer och mer han stod bara där och tittade på mig och jag kollade ner i marken. Vi stod där i minst en halvtimma utan att säga ett ljud till varandra jag sa ; jag går hem om du endå inte säger något. .. Så tillslut sa han okej men jag tänkte säga att det inte känns rätt endå. för att han gjorde nämnligen slut för några veckor sedan där hans orsak var ; vi har inte samma åsikter..Men han ångrade sig efter några timmar och ville att vi skulle försöka igen. Jag har varit helt förblindad i honom , för att han betyder så otroligt mycket för mig. Jag älskar verkligen honom. Men IDAG trampade han verkligen på mitt hjärta han var så kall och jag vet att han brukar såra mig , MEN aldrig skulle jag tro att han hade kunnat GÖRA SÅ HÄR MOT MIG? .. Jag grät jätte mycket framför honom och satt ner och skakade av allting, och han bara stod och kollade på mig , sa inte ett ljud till mig. Han sa jag har inget att säga faktiskt ..... Och sen lämnade han mig i regnet utan att säga något utan en hejdå kram utan ett ljud.... så mycket betydde vår tid tillsammans , våra stunder och våran relation.


GOODBYE TO YOU...

Kommentarer
Postat av: Sara

Felicia, jag vet hur jävla svårt det är, finns här om du vill prata även fall vi glidigt isär, men jag kommer alltid att finns här för dig <3

2008-12-18 @ 23:51:55
URL: http://sarao.blogg.se/
Postat av: Klara

killar är svin. det är ett faktum.

2008-12-19 @ 00:26:22
URL: http://tralala.devote.se
Postat av: Johanna

hjärtat <3

2008-12-19 @ 14:21:59
Postat av: Rob

beklagar, blir lättare för varje dag som går!

2008-12-19 @ 15:37:43
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go



lyssna och njut, den är så fin :)

2008-12-19 @ 15:40:43
Postat av: Gabriella

Du är värd någon bättre gumman! Skit i honom.

2008-12-21 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0